you've got mail

The fact is, Europeans and Americans approach e-mail in a fundamentally different way. Here is the key point: For Europeans, e-mail has replaced the business letter. For Americans, it has replaced the telephone. That's why we tend to unleash what e-mail consultant Tim Burress calls a "brain dump": unloading the content of our cerebral cortex onto the screen and hitting the send button. "It makes Europeans go ballistic," he says.
Interessant artikel over hoe verschillend Amerikanen en Europeanen met e-mail omgaan.
admin Zaterdag 26 Maart 2005 - 11:03 am | | Linkdump

Geen reacties

(optioneel veld)
(optioneel veld)
To prove you're not a robot, answer this simple question.

Reactiemoderatie staat aan op deze site. Dit betekent dat je reactie niet zichtbaar zal zijn, tot deze is goedgekeurd door een beheerder.

Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.